Loading...
 Start Page

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ

ΑΠΟ ΤΟ

1950

 

ΜΕΧΡΙ

ΣΗΜΕΡΑ

Η ιστορία της Λουξ αποδεικνύει ότι ένα όραμα που συνδυάζει ποιότητα και καινοτομία μπορεί να οδηγήσει σε μια επιχείρηση που αναπτύσσεται διαρκώς, καινοτομεί και ανταγωνίζεται ισχυρούς παίκτες της αγοράς. Με σταθερά βήματα και διαρκή εξέλιξη, συνεχίζει να είναι η επιλογή των καταναλωτών που αναζητούν την αυθεντική γεύση.
1950
Όλα ξεκίνησαν το 1950, όταν ο Παναγιώτης Μαρλαφέκας, ιδρυτής της επιχείρησης, δημιούργησε μία μικρή βιοτεχνία σε έναν σχετικά περιορισμένο χώρο στην οδό Παντοκράτορος στην Παλαιά Πόλης της Πάτρας.
1967
Τα χρόνια κύλησαν και η πορεία της Λουξ ήταν σταθερά ανοδική. Ωστόσο, η μικρή μονάδα της οδού Παντοκράτορος δεν μπορούσε πλέον να καλύψει τις ανάγκες που είχαν δημιουργηθεί στην αγορά. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την άφιξη των πολυεθνικών στην Ελλάδα από το 1967, κατέστησαν επιτακτική την ανάγκη για μετεγκατάσταση της επιχείρησης στο φημισμένο Κεφαλόβρυσο.
1987
Λανσάρισμα της λουξ Cola, του πρώτου ελληνικού αναψυκτικού τύπου cola.
2004
Επαναφορά της βυσσινάδας στην αγορά, που γίνεται το 2ο πιο επιτυχημένο αναψυκτικό της Λουξ.
2006
Επιλογή των προϊόντων της Λουξ από τον Ελληνικό Οργανισμό Προώθησης Εξαγωγών για το πρόγραμμα «Kerasma»
2009
Βράβευση με το Βραβείο «Κούρος» για ανάπτυξη και καινοτομία.
2014
Γίνεται το επίσημο αναψυκτικό της Ελληνικής Προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
2021
Απόκτηση του 42,34% Εμφιάλωσης Νερού Δίρφυς ΑΕ.
2023
Η πορτοκαλάδα λουξ free αναδείχθηκε «Προϊόν της Χρονιάς» στην κατηγορία «Πορτοκαλάδα χωρίς ανθρακικό».

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ

Η Λουξ, η μεγαλύτερη 100% ελληνική εταιρία αναψυκτικών και χυμών, ακολουθεί συνεχή αναπτυξιακή πορεία παρά τις δυσκολίες που επέφερε η κρίση και τη συρρίκνωση της αγοράς, επαναπροσδιορίζοντας τις προοπτικές του ελληνικού αναψυκτικού.

+120

Εργαζόμενοι άμεσοι και έμμεσοι

+75000

Σημεία πώλησης στην Ελλάδα

+500

Δίκτυο αντιπροσώπων

+22

Χώρες εξαγωγών

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

Σήμερα, η Λουξ έχει πλήρως καθετοποιημένη διαδικασία παραγωγής για ολικό και απόλυτο έλεγχο ποιότητας όσον αφορά στην παραγωγή των πλαστικών φιαλών PET, από τη συγκομιδή και τη διαλογή της πρώτης ύλης, μέχρι την εμφιάλωση και την τοποθέτηση στο σημείο πώλησης.

Η εταιρεία διαθέτει τρεις ιδιόκτητες υπερσύγχρονες μονάδες στην Πελοπόννησο που εκτείνονται σε συνολική έκταση 33.000 τμ., για την παραγωγή και διανομή των προϊόντων της (Κεφαλόβρυσο, Σαραβάλι Πατρών) και την καθετοποιημένη παραγωγή της συσκευασίας P.E.T. (Αίγιο).

Από το 2008 η εταιρεία έχει συνάψει ειδικές αποκλειστικές συνεργασίες με κέντρα logistics στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής και από το 2016 στη Θεσσαλονίκη, με στόχο να καλύψει τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες για μείωση του κόστους μεταφοράς, και του χρόνου παράδοσης των προϊόντων.

Από το 2007, έχει υλοποιήσει επενδύσεις σε κτηριακό και μηχανολογικό εξοπλισμό συνολικού ύψους 20 εκατ. ευρώ, κάνοντας χρήση αποκλειστικά δικών της κεφαλαίων, χωρίς τραπεζικό δανεισμό. Ενώ, τη διετία 2018-2019 υλοποίησε επενδυτικό πλάνο ύψους 2 εκατ. ευρώ σε μηχανολογικό εξοπλισμό.

ΔΙΕΘΝΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑ

Τα αναψυκτικά λουξ ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο, προβάλλοντας τη φυσική ποιοτική υπεροχή και τη γευστική ανωτερότητα των ελληνικών προϊόντων.

Σήμερα, οι εξαγωγές φτάνουν πάνω από το 10% του όγκου πωλήσεων με αξιοσημείωτες πωλήσεις σε 22 χώρες:

  • Νότια Κορέα
  • Καναδάς
  • Δανία
  • Ουγγαρία
  • Αλβανία
  • Σιγκαπούρη
  • Ισπανία
  • Σουηδία
  • Ρουμανία
  • Αυστραλία
  • Αγγλία
  • Βέλγιο
  • Τσεχία
  • Αφρική
  • Σκωτία
  • Ιταλία
  • Κύπρος
  • Η.Π.Α
  • Ολλανδία
  • Γερμανία
  • Ρωσία
  • Σερβία

Στόχος της Λουξ για το επόμενο διάστημα είναι το ποσοστό των εξαγωγών να διπλασιαστεί.

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

Καινοτομίες & Επιβραβεύσεις

Η λίστα με τις καινοτομίες και τις επιχειρηματικές διακρίσεις της Λουξ είναι εξίσου εντυπωσιακή με τα οικονομικά της μεγέθη.

2023
Η λουξ free αναδείχθηκε «Προϊόν της Χρονιάς» στην κατηγορία «ΠΟΡΤΟΚΑΛΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΘΡΑΚΙΚΟ».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
2022
H Λουξ απέσπασε το βραβείο Μάρκετινγκ “Γεώργιος Αυλωνίτης” στα MADE IN GREECE 2022. Ο Πλάτωνας Μαρλαφέκας, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής Τμήματος Μάρκετινγκ της Λουξ, παρέλαβε εκ μέρους της εταιρίας το βραβείο Μάρκετινγκ “Γεώργιος Αυλωνίτης”.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
2021
Η Λουξ απέσπασε το βραβείο “Export Leaders Awards” για τις επιδόσεις της στον τομέα της εξωστρέφειας, στην ετήσια συνάντηση με θέμα «Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ – EXPORT LEADERS FORUM 2021».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
2020
Η εταιρεία ξεχώρισε ως «Επιχείρηση και Παράδοση» στα ΒΡΑΒΕΙΑ ΕΒΕΑ 2020 μέσω των οποίων αναδείχθηκαν ελληνικές εταιρείες, που έχουν συμβάλλει τα μέγιστα στην εθνική οικονομία.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
2019
Η Λουξ βραβεύτηκε ως κορυφαία εταιρική επωνυμία στην Ελλάδα στον ιστορικό διαγωνισμό των Superbrands Corporate Greece 2018-2019.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
2018
Τα αναψυκτικά και οι χυμοί λουξ τιμήθηκαν για ακόμη μια χρονιά στα Creative Greece Awards 2018, που απονεμήθηκαν στο πλαίσιο του ετήσιoυ forum για την ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ, την Τετάρτη 21 Μαρτίου, στο Wyndham Grand Athens Hotel.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
2017
Το Φεβρουάριο, τα αναψυκτικά λουξ plus 'n light επιλέγονται στους φιναλίστ της κατηγορίας Best soft beverage στα Gulfood Innovation Awards 2017, του έγκριτου διαγωνισμού που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της 22ης διεθνούς έκθεσης Τροφίμων και Ποτών Gulfood 2017 που πραγματοποιήθηκε στο Dubai World Trade Centre (DWTC) του Ντουμπάι.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
2016
Το Φεβρουάριο η Λουξ διακρίνεται στο πλαίσιο των Ευρωπαϊκών Βραβείων European Business Awards ως Public National Champion, για την περίοδο 2015/16, ανάμεσα σε 36 ελληνικές επιχειρήσεις.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
2015
Η Λουξ διακρίνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με το βραβείο Χρυσής Φήμης, στο πλαίσιο του θεσμού Famous Brands 2014, γεγονός που επιβεβαιώνει την προτίμηση που δείχνουν οι Έλληνες καταναλωτές στα προϊόντα της.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
2014
Η Λουξ αναλαμβάνει, ως χορηγός, «Υποστηρικτής της Ελληνικής Προεδρίας Συμβουλίου ΕΕ». Μέσα από την χορηγία αυτή τα προϊόντα της Λουξ αποτελούν το επίσημο αναψυκτικό της Ελληνικής Προεδρίας.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
2013
Η Λουξ αποσπά εκ νέου ένα από τα βραβεία στα «Διαμάντια της Ελληνικής Οικονομίας» που διοργάνωσε η Statbank , ως μια από τις δυναμικότερες εταιρίες στην Ελλάδα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
2012
Η Λουξ βραβεύεται για τα 60 χρόνια πορείας της στην ελληνική αγορά τροφίμων και ποτών, στο πλαίσιο του Συμποσίου «100 Χρόνια Ιστορίας της Ελληνικής Αγοράς Τροφίμων και Ποτών» υπό την αιγίδα του ΣΕΒΤ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
2011
Η Λουξ κερδίζει εκ νέου το Βραβείο «DIAMONDS» από την Τράπεζα Πληροφοριών Stat Bank, αφού πληροί τα 10 πιο σημαντικά οικονομικά κριτήρια που είχαν τεθεί ανάμεσα σε 3.500 εταιρείες στην Ελλάδα, σχετικά με την αξιοπιστία και την υγιή τους πορεία.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
2010
Η Λουξ εντάσσεται στις “Strongest Companies in Greece” της ICAP Group, ως μία από τις πιο ισχυρές εταιρίες στην Ελλάδα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
2009
(Βραβείο «Κούρος») Η επιτυχημένη επιχειρηματική δράση των αδελφών Ιωάννη, Κώστα και Πλάτωνα Μαρλαφέκα επιβραβεύεται με το 1ο Βραβείο /(Αριστείο) Επιχειρηματικότητας «ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΟΥΡΟΣ 2009» από τη Λέσχη Επιχειρηματικότητας.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
2008
Βραβείο «DIAMONDS». Η Λουξ χαρακτηρίζεται ως ένα από τα «Διαμάντια» της Ελληνικής Βιομηχανίας στο σχετικό πίνακα της Stat Bank με τις 100 ταχύτερα και υγιώς αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις στην Ελλάδα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
2007
Τα αναψυκτικά λουξ είναι τα πρώτα ελληνικά αναψυκτικά, και από τα πρώτα ελληνικά προϊόντα συνολικά, που λαμβάνουν από το Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων την επίσημη έγκριση ώστε στις συσκευασίες τους να φέρουν το ειδικό σήμα «Wonderful Greece».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
2006
Τα αναψυκτικά «λουξ» επιλέγονται από το Ελληνικό Οργανισμό Προώθησης Εξαγωγών για να σερβίρονται μέσα από την πρωτοβουλία «Kerasma» σε όλο το κόσμο σε Road shows και σε ελληνικά εστιατόρια για την προώθηση των Ελληνικών Γεύσεων.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
2004
Πρώτη η Λουξ φέρνει με επιτυχία στους Έλληνες καταναλωτές ένα «ξεχασμένο» παραδοσιακό ρόφημα σε μπουκάλι, τη Βυσσινάδα. Από τον πρώτο κιόλας μήνα της εμφάνισής της στην αγορά γίνεται το 2ο πιο επιτυχημένο αναψυκτικό της σειράς των προϊόντων μετά την Πορτοκαλάδα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
1987
Η Λουξ λανσάρει τη λουξ Cola, το πρώτο ελληνικό αναψυκτικό τύπου cola.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

Η ποιότητα αποτελεί για τη Λουξ θεμελιώδη λίθο της φιλοσοφίας και του τρόπου λειτουργίας της. Είναι μια έννοια άρρηκτα συνδεδεμένη με την ασφάλεια των τροφίμων, δηλαδή την προστασία της Δημόσιας Υγείας. Αποτελεί, επιπλέον, δέσμευση και θεμελιώδες καθήκον της εταιρίας να αναπτύσσει, εξελίσσει και βελτιώνει διαρκώς όλα τα διαχειριστικά της συστήματα.

Η εταιρία επενδύει σταθερά σε εγκαταστάσεις και εξοπλισμό προκειμένου τα αναψυκτικά και τo τσάι της Λουξ να παράγονται με τα πλέον υπερσύγχρονα μηχανήματα, με πλήρως αυτοματοποιημένες διαδικασίες και με τις πιο προηγμένες διεθνείς μεθόδους ποιοτικού ελέγχου, υγιεινής και συσκευασίας.

Η Λουξ έχει διαχρονικά και συγκεκριμένα από το 1999 και μετέπειτα πιστοποιηθεί αδιαλείπτως με το διεθνές πρότυπο ασφάλειας τροφίμων 9001, το οποίο έχει αναβαθμιστεί σε ISO 9001:2015 καθώς και με το FSSC 22000 από το 2017 με σκοπό να διασφαλίζεται η εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο και να παρέχει τα εχέγγυα, ότι για τα προϊόντα που παράγει έχουν παρθεί τα κατάλληλα προληπτικά μέτρα, ώστε αυτά να καθίστανται ασφαλή για τη δημόσια υγεία

Επιπροσθέτως, η Λουξ έχει πιστοποιηθεί για εξαγωγικούς σκοπούς και με το πρότυπο KOSHER.

Οι διεθνείς πιστοποιήσεις στην Ασφάλεια και Υγιεινή των Τροφίμων από έγκριτους διεθνείς οργανισμούς, εγγυώνται ότι η Λουξ προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας και ασφάλειας.

x

Πρώτη η Λουξ φέρνει με επιτυχία στους Έλληνες καταναλωτές ένα «ξεχασμένο» παραδοσιακό ρόφημα σε μπουκάλι, τη Βυσσινάδα. Από τον πρώτο κιόλας μήνα της εμφάνισής της στην αγορά γίνεται το 2ο πιο επιτυχημένο αναψυκτικό της σειράς των προϊόντων μετά την Πορτοκαλάδα.

Τα αναψυκτικά «λουξ» επιλέγονται από το Ελληνικό Οργανισμό Προώθησης Εξαγωγών για να σερβίρονται μέσα από την πρωτοβουλία «Kerasma» σε όλο το κόσμο σε Road shows και σε ελληνικά εστιατόρια για την προώθηση των Ελληνικών Γεύσεων.

Η πρωτοβουλία “Kerasma” είναι η συνδυασμένη προβολή προϊόντων και τουρισμού μέσα από την ελληνική κουζίνα, με στόχο τη διεθνή ανάδειξη των ελληνικών προϊόντων.

Το “Kerasma” γίνεται πρεσβευτής των ποιοτικών ελληνικών τροφίμων και ποτών στο εξωτερικό, ώστε να γνωρίσει όλος ο κόσμος τον πλούτο της ελληνικής γαστρονομίας και διατροφής.

Τα αναψυκτικά λουξ είναι τα πρώτα ελληνικά αναψυκτικά, και από τα πρώτα ελληνικά προϊόντα συνολικά, που λαμβάνουν από το Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων την επίσημη έγκριση ώστε στις συσκευασίες τους να φέρουν το ειδικό σήμα «Wonderful Greece».

Το συγκεκριμένο σήμα χορηγείται σε ελληνικές επιχειρήσεις που πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές ποιότητας και φέρουν το λογότυπο στις συσκευασίες των εξαγώγιμων προϊόντων τους. Τα προϊόντα με το λογότυπο “Wonderful Greece” στη συσκευασία ή στην επικοινωνία τους, ουσιαστικά αντανακλούν κι ένα μέρος από το σύνολο των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της χώρας. Έτσι, λειτουργούν ως πρεσβευτές καλής φήμης και συμβάλλουν στην επέκταση της αναγνωρισιμότητας του εθνικού master brand στο εξωτερικό.

Βραβείο «DIAMONDS». Η Λουξ χαρακτηρίζεται ως ένα από τα «Διαμάντια» της Ελληνικής Βιομηχανίας στο σχετικό πίνακα της Stat Bank με τις 100 ταχύτερα και υγιώς αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις στην Ελλάδα.

(Βραβείο «Κούρος») Η επιτυχημένη επιχειρηματική δράση των αδελφών Ιωάννη, Κώστα και Πλάτωνα Μαρλαφέκα επιβραβεύεται με το 1ο Βραβείο /(Αριστείο) Επιχειρηματικότητας «ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΟΥΡΟΣ 2009» από τη Λέσχη Επιχειρηματικότητας.

Η Λουξ εντάσσεται στις “Strongest Companies in Greece” της ICAP Group, ως μία από τις πιο ισχυρές εταιρίες στην Ελλάδα.

Την ίδια χρονιά κερδίζει το Βραβείο Effie Awards για τη διαφημιστική καμπάνια «Λουξάρω Γεύση» (από τη διαφημιστική Adel) στην κατηγορία «Δαβίδ & Γολιάθ».

Η Λουξ κερδίζει εκ νέου το Βραβείο «DIAMONDS» από την Τράπεζα Πληροφοριών Stat Bank, αφού πληροί τα 10 πιο σημαντικά οικονομικά κριτήρια που είχαν τεθεί ανάμεσα σε 3.500 εταιρείες στην Ελλάδα, σχετικά με την αξιοπιστία και την υγιή τους πορεία.

Παράλληλα, η Λουξ προχωρά στην ανανέωση της εταιρικής της εικόνας. Εκσυγχρονίζει το λογότυπο της και επανασχεδιάζει τις συσκευασίες των προϊόντων της, διατηρώντας πάντα τη σύνδεση με την παράδοση και τις αξίες της.

Επιπλέον, την ίδια χρονιά, εγκρίνεται το νέο επενδυτικό σχέδιο της επιχείρησης, ύψους 31,7 εκατ. ευρώ, για δημιουργία στο Αίγιο νέας μονάδας παραγωγής καινοτόμων προϊόντων.

Η Λουξ βραβεύεται για τα 60 χρόνια πορείας της στην ελληνική αγορά τροφίμων και ποτών, στο πλαίσιο του Συμποσίου «100 Χρόνια Ιστορίας της Ελληνικής Αγοράς Τροφίμων και Ποτών» υπό την αιγίδα του ΣΕΒΤ.

Η Λουξ αποσπά εκ νέου ένα από τα βραβεία στα «Διαμάντια της Ελληνικής Οικονομίας» που διοργάνωσε η Statbank , ως μια από τις δυναμικότερες εταιρίες στην Ελλάδα.

Τον Ιούλιο της ίδιας χρονιάς η Λουξ ξεκινά συνεργασία με το Σύνδεσμο Τουριστικών Ελληνικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) συμβάλλοντας έτσι ενεργά στην πρωτοβουλία του για τη "Γαστρονομία στο marketing του ελληνικού τουρισμού".

Το Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς η Λουξ αποσπά το βραβείο Χρυσής Φήμης στην κατηγορία αναψυκτικών, στο πλαίσιο του θεσμού Famous Brands. Λίγες μέρες αργότερα διακρίθηκε στην κατηγορία "Επιχειρηματική Αριστεία" των βραβείων Made in Greece, που θεσπίστηκαν από την "Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ".

Η Λουξ αναλαμβάνει, ως χορηγός, «Υποστηρικτής της Ελληνικής Προεδρίας Συμβουλίου ΕΕ». Μέσα από την χορηγία αυτή τα προϊόντα της Λουξ αποτελούν το επίσημο αναψυκτικό της Ελληνικής Προεδρίας.

To Mάιο η εταιρία αναδεικνύεται για μια ακόμη φορά «επιχειρηματικό διαμάντι» στα βραβεία «Diamonds of the Greek Economy 2014» της Τράπεζας Πληροφοριών Stat Bank. Το Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς, η Λουξ, βραβεύεται από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών στο πλαίσιο της απονομής των Βραβείων Ε.Ε.Α «Καινοτομία και Δημιουργική Επιχειρηματικότητα» από την Υπουργό Τουρισμού κ. Ολγα Κεφαλογιάννη.

Επιπλέον η εταιρεία πιστοποιείται από την Ευρωπαϊκή Εταιρεία Ελέγχων και Πιστοποιήσεων EUROCERT με το σημα «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» με το οποίο πιστοποιούνται ελληνικής ιδιοκτησίας επιχειρήσεις, οι οποίες παράγουν ελληνικά προϊόντα ευρείας κατανάλωσης τα οποία έχουν παρουσία στα ράφια του Ελληνικού Λιανικού Εμπορίου, έχουν την έδρα τους στην Ελλάδα και απασχολούν ελληνικό εργατικό δυναμικό συνεισφέροντας έτσι, στην ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας.

Η Λουξ διακρίνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με το βραβείο Χρυσής Φήμης, στο πλαίσιο του θεσμού Famous Brands 2014, γεγονός που επιβεβαιώνει την προτίμηση που δείχνουν οι Έλληνες καταναλωτές στα προϊόντα της.

Επιπρόσθετα, τον Ιούλιο η Λουξ βραβεύεται εκ νέου ως Επιχειρηματικό Διαμάντι στο πλαίσιο των βραβείων Diamonds of the Greek Economy 2015 τα οποία οργανώθηκαν από την Active Business.

Αργότερα την ίδια χρονιά, η Λουξ βραβεύεται σε δύο κατηγορίες στα βραβεία Made in Greece που πραγματοποιούνται κάθε δύο χρόνια από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα, η Λουξ διακρίνεται ανάμεσα σε δεκάδες Ελληνικές επιχειρήσεις που δημιουργούν και εξάγουν αναγνωρισμένα προϊόντα στις κατηγορίες «Επώνυμο Ελληνικό Προϊόν για Τρόφιμα και Ποτά», καταλαμβάνοντας μία από τις κορυφαίες θέσεις ως ένα από τα πλέον αναγνωρισμένα Ελληνικά Brands, και «Επιχειρηματική Αριστεία» για την εξαιρετική εμπορική, παραγωγική και τεχνολογική εξέλιξή της και την αυξανόμενη διεθνή αναγνώριση των προϊόντων Λουξ.

Τον Σεπτέμβριο, η Λουξ διακρίνεται ανάμεσα σε δεκάδες ελληνικές εταιρείες ως National Champion στο πλαίσιο των Ευρωπαϊκών Βραβείων European Business Awards, διεκδικώντας μία θέση ανάμεσα στις πιο ισχυρές επιχειρήσεις στην Ευρώπη.

Το Φεβρουάριο η Λουξ διακρίνεται στο πλαίσιο των Ευρωπαϊκών Βραβείων European Business Awards ως Public National Champion, για την περίοδο 2015/16, ανάμεσα σε 36 ελληνικές επιχειρήσεις.

Το Μάρτιο του 2016, η Λουξ βραβεύεται ακόμη μια φορά από την Active Business στο πλαίσιο των βραβείων ACTIVE GREECE AWARDS 2016 για την επίδοσή της στον τομέα της εξωστρέφειας, ενώ το Μάιο βραβεύεται ως ένα από τα σημαντικότερα ιστορικά brands στον κλάδο των τροφίμων και ποτών, στην ειδική εκδήλωση διάκρισης ιστορικών επιχειρήσεων που διοργάνωσε η ιταλική TUTTOFOOD, στη Monza της Ιταλίας.

Τον Ιούνιο της ίδιας χρονιάς, η Λουξ τιμάται για 6η φορά ως ένα από τα Διαμάντια της Ελληνικής Οικονομίας στην εκδήλωση «Diamonds of the Greek Economy 2016» που διοργανώθηκε από την Active Business.

Τον Σεπτέμβριο του 2016, η Λουξ διακρίνεται για 2η συνεχόμενη χρονιά στον σημαντικό Ευρωπαϊκό θεσμό European Business Awards ως National Champion, για την περίοδο 2016/17, ανάμεσα σε 38 ελληνικές επιχειρήσεις.

Το Δεκέμβριο, η Λουξ διακρίνεται από την Τράπεζα Eurobank και την Grant Thornton ως Growth Driver 2016 στο πλαίσιο των Βραβείων Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Growth Awards, τα οποία διοργανώθηκαν για πρώτη φορά και φιλοδοξούν να καταστούν το κορυφαίο μέσο αναγνώρισης της επιχειρηματικής αριστείας και στήριξης των υγιών, ανταγωνιστικών και δυναμικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα.

Το Φεβρουάριο, τα αναψυκτικά λουξ plus 'n light επιλέγονται στους φιναλίστ της κατηγορίας Best soft beverage στα Gulfood Innovation Awards 2017, του έγκριτου διαγωνισμού που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της 22ης διεθνούς έκθεσης Τροφίμων και Ποτών Gulfood 2017 που πραγματοποιήθηκε στο Dubai World Trade Centre (DWTC) του Ντουμπάι.

Το Μάρτιο του 2017 η Λουξ διακρίνεται ως κορυφαίο Superbrand, στην κατηγορία των Μη αλκοολούχων ποτών & Ροφημάτων, στην απονομή βραβείων Corporate Superbrands Greece 2016 που πραγματοποιήθηκε. To brand Λουξ ξεχώρισε ανάμεσα στις κορυφαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, μεταξύ των οποίων και ηγετικές πολυεθνικές στο χώρο, κερδίζοντας την πρώτη θέση ως το πιο δυνατό brand στην αγορά των μη αλκοολούχων ποτών και ροφημάτων. Επιπλέον, τον ίδιο μήνα η Λουξ ξεχώρισε και στα βραβεία επιχειρηματικής αριστείας των εξωστρεφών επιχειρήσεων Creative Greece 2017 - Η Ελλάδα της εξωστρέφειας, τα οποία διοργανώθηκαν από την Active Business Publishing.

Τον Ιούλιο του 2017 η Λουξ διακρίθηκε και στα βραβεία Diamonds of Greek economy ως μια από τις πιο δυνατές επιχειρήσεις της ελληνικής οικονομίας τα οποία διοργανώθηκαν από την New Times Publishing.

Το Νοέμβριο του 2017 η Λουξ βραβεύτηκε από τη διοργάνωση του Super Market Forum, στο πλαίσιο της απονομής τιμητικών διακρίσεων σε αλυσίδες super market, εταιρείες παραγωγής τροφίμων και ποτών και ελληνικά δίκτυα διανομής εξωτερικού τα οποία διοργανώθηκαν από την Β & Β ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ και το περιοδικό «Ο ΚΟΣΜΟΣ TΟΥ SUPER MARKET”.

Τον Δεκέμβριο του 2017 τα αναψυκτικά και χυμοί Λουξ αναδείχθηκαν ως «Επώνυμο Ελληνικό Προϊόν» στα βραβεία Made in Greece 2017, το θεσμό απονομής βραβείων της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Η εταιρεία Λουξ τιμήθηκε στον ίδιο διαγωνισμό και με έπαινο Επιχειρηματικής Αριστείας.

Τα αναψυκτικά και οι χυμοί λουξ τιμήθηκαν για ακόμη μια χρονιά στα Creative Greece Awards 2018, που απονεμήθηκαν στο πλαίσιο του ετήσιoυ forum για την ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ, την Τετάρτη 21 Μαρτίου, στο Wyndham Grand Athens Hotel. Σε μια βραδιά ανάδειξης και επιβράβευσης της ελληνικής επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, η Λουξ τιμήθηκε με τη διάκριση επιχειρηματικής αριστείας Creative Greece 2018, ξεχωρίζοντας για ακόμη μία φορά ως μία από τις δυναμικότερες εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας.

Η Λουξ «έλαμψε» για ακόμη μια χρονιά στα βραβεία-θεσμός «Diamonds 2018» ξεχωρίζοντας στη λίστα των υγιέστερα αναπτυσσόμενων εταιρειών στην Ελλάδα. Ειδικότερα, απονεμήθηκε στη Λουξ πιστοποιητικό για την επιλογή της εταιρείας στην κατηγορία «The most admired enterprises in Greece», σε μια βραδιά αφιερωμένη στην καινοτομία και την επιτυχημένη επιχειρηματικότητα, στοιχεία που χαρακτηρίζουν το προφίλ της Λουξ μέσα στα χρόνια.

Η Λουξ βραβεύτηκε ως κορυφαία εταιρική επωνυμία στην Ελλάδα στον ιστορικό διαγωνισμό των Superbrands Corporate Greece 2018-2019.

H Λουξ διακρίθηκε για ακόμα μια χρονιά στα Diamonds of the Greek Economy 2019 αποσπώντας σχετικό certificate στον καταξιωμένο θεσμό επιχειρηματικής αριστείας.

Επιπλέον, οι καινοτόμες σειρές λουξ plus 'n light και λουξ plus 'n light tea διακρίθηκαν με ασημένιο βραβείο στα Healthy Diet Awards 2020 στην ενότητα "Light Product of the Year" και συγκεκριμένα στην κατηγορία "Light Beverage Products".

Η Λουξ απέσπασε διάκριση «Περιφερειακής Αριστείας» στη διοργάνωση των βραβείων «Ελληνική Αξία» 2019, από τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣBE), για την αναγνώριση και την προσφορά της στην ανάπτυξη και στην κοινωνική συνοχή στην περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος.

Η εταιρεία ξεχώρισε ως «Επιχείρηση και Παράδοση» στα ΒΡΑΒΕΙΑ ΕΒΕΑ 2020 μέσω των οποίων αναδείχθηκαν ελληνικές εταιρείες, που έχουν συμβάλλει τα μέγιστα στην εθνική οικονομία.

Η Λουξ κατέκτησε ασημένιο βραβείο στα RETAILBUSINESS AWARDS στην κατηγορία SUPPLIERS’ BRAND CAMPAIGN για την καμπάνια «Λουξάρω Καλοκαίρι» ενώ για μια ακόμα χρονιά διακρίθηκε στα «Διαμάντια της Ελληνικής Οικονομίας 2020» στην ετήσια συνάντηση επιχειρηματικής Αριστείας «Diamonds of the Greek Economy 2020”.

Ως Αιωνόβιο Brand για τα 70 χρόνια ιστορίας και παράδοσης ξεχώρισε η Λουξ σε μια ιδιαίτερα τιμητική εκδήλωση, στο πλαίσιο του 20ου ετήσιου Συνεδρίου Marketing & Πωλήσεων, λαμβάνοντας Χρυσό Μετάλλιο. Τη βράβευση πραγματοποίησε ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκος Παπαθανάσης.

Η Λουξ απέσπασε το βραβείο “Export Leaders Awards” για τις επιδόσεις της στον τομέα της εξωστρέφειας, στην ετήσια συνάντηση με θέμα «Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ – EXPORT LEADERS FORUM 2021».

Στο πλαίσιο των Commerce and Industry Awards 2021 η εταιρία διακρίθηκε ως βασικός προμηθευτής των μεγαλύτερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, σε μια διοργάνωση που φέρει την ποιότητα και την εγκυρότητα της New Times Publishing. Επιπλέον, για 7η χρονιά, διακρίθηκε ως «Διαμάντι της Ελληνικής Οικονομίας», στην ομώνυμη εκδήλωση που διοργανώνει η ίδια εκδοτική εταιρία.

Η Λουξ απέσπασε την τιμητική διάκριση του «Greek Business Champion της Δεκαετίας», ως μια επιχείρηση που πέτυχε αύξηση του κύκλου εργασιών και των κερδών της προ φόρων πάνω από 50% συγκρίνοντας την οικονομική χρήση του 2010 με εκείνη του 2019, στα βραβεία «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας» της Direction Business Network.

Επιπλέον, για 2η συνεχή χρονιά διακρίθηκε ως Suppliers’ Brand Campaign στα Retail Business Awards 2021.

Συνεχίζοντας τη δυναμική πορεία της η Λουξ διακρίθηκε στα Business Superbrands Greece στην κατηγορία των μη αλκοολούχων ποτών και ροφημάτων. Συγκεκριμένα της απονεμήθηκε βραβείο για την ανάδειξή της στο θεσμό Business Superbrands Greece 2021-2022 ως κορυφαία Εταιρική Επωνυμία στην Ελλάδα.

Τον Νοέμβριο του 2021 η Λουξ απέκτησε το 42,34% των μετοχών της εταιρίας Εμφιάλωσης Νερού ΔΙΡΦΥΣ ΑΕ, ως μια στοχευμένη επένδυση στον κλάδο του εμφιαλωμένου νερού.

Τέλος, πολύ πρόσφατα απέσπασε διπλή διάκριση στα Supermarket Awards 2021 κατακτώντας το Gold βραβείο ως «Παραδοσιακή Ελληνική Επιχείρηση» και το Bronze βραβείο στην κατηγορία “Marketing & Επικοινωνία (Food)” για την επετειακή καμπάνια των 70 χρόνων.

H Λουξ απέσπασε το βραβείο Μάρκετινγκ “Γεώργιος Αυλωνίτης” στα MADE IN GREECE 2022. Ο Πλάτωνας Μαρλαφέκας, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής Τμήματος Μάρκετινγκ της Λουξ, παρέλαβε εκ μέρους της εταιρίας το βραβείο Μάρκετινγκ “Γεώργιος Αυλωνίτης”.

Το 2022 η Λουξ προχώρησε στο πρόσφατο δυναμικό λανσάρισμα της σειράς λουξ Tea, καθώς και της πορτοκαλάδας λουξ free χωρίς ανθρακικό, χωρίς την προσθήκη ζάχαρης και τεχνικών γλυκαντικών , χωρίς συντηρητικά , με μειωμένες θερμίδες και χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

Με διπλή βράβευση ξεχώρισε στη διοργάνωση των Healthy Food Awards 2023. Διακρίθηκε διακριθεί στην κατηγορία “Healthy Beverage Product for Children” με το Silver βραβείο για τη λουξ free και στην κατηγορία “Free From or Low Beverage Product” με το Bronze βραβείο για τη σειρά λουξ Tea.

Η λουξ free αναδείχθηκε «Προϊόν της Χρονιάς» στην κατηγορία «ΠΟΡΤΟΚΑΛΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΘΡΑΚΙΚΟ».

Το "Προϊόν της Χρονιάς" είναι ο μεγαλύτερος και σημαντικότερος θεσμός βράβευσης διεθνώς σχετικά με την καινοτομία καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών, που διοργανώνεται σε πάνω από 45 χώρες ανά τον κόσμο.

Με την εν λόγω βράβευση επισφραγίζεται ο καινοτόμος χαρακτήρας του προϊόντος και η δέσμευση της εταιρίας στην παραγωγή αναψυκτικών που σέβονται τις σύγχρονες καταναλωτικές ανάγκες.

Copyright © 2024 Λουξ - Φυσική Ελληνική Απόλαυση