Main img

 

Ποιοι είμαστε

Η Λουξ σήμερα

 

Εργοστάσιο λουξ Ιωάννης και Πλάτωνας Μαρλαφέκας

 

Ο τρόπος λουξ

Υπάρχει κάτι μοναδικό στην ποιότητα των εσπεριδοειδών της ελληνικής γης. Σε αυτή τη φυσική ανωτερότητα που έχουν τα ελληνικά φρούτα, η Λουξ προσδίδει μια υπεραξία, δημιουργώντας παραδοσιακές, φυσικές και αυθεντικά ελληνικές γεύσεις.

«Καλό προϊόν». Δεν είναι απλά ευχολόγιο ή κάποιο «μυστικό» της Λουξ. Είναι η επιτομή του «ήθους λουξ». Είναι μια καθημερινή πρακτική, άρρηκτα συνδεδεμένη με το σεβασμό για τον καταναλωτή και το αυτονόητο δικαίωμά του για ποιότητα και απόλαυση.

Έπειτα, είναι οι αρχές και οι αξίες που μεταλαμπάδευσε ο πατέρας Παναγιώτης Μαρλαφέκας στους γιούς του, Κώστα, Γιάννη και Πλάτωνα. Επιχειρηματικά να βασίζονται στο τρίπτυχο: χρηστή διοίκηση, λιτή διαχείριση, επακριβή μέτρηση και γνώση του κόστους. Και ηθικά να πορεύονται με ένα σταθερό και αδιαπραγμάτευτο πλέγμα αξιών: πάθος για ποιότητα, φλόγα για δημιουργία, δίψα για καινοτομία, σεβασμός στον άνθρωπο και, πάνω απ’ όλα, ήθος και μέτρο».

 

Οι Άνθρωποι μας

Το ανθρώπινο δυναμικό είναι από τα πιο πολύτιμα κεφάλαια για μια επιχείρηση λόγω του ότι αποτελεί το κλειδί της επιτυχίας, αφού η κάθε επιχείρηση εξαρτάται από την παραγωγικότητα και τς πρωτοποριακές ιδέες των εργαζομένων της. Σήμερα η Λουξ απασχολεί 130 εργαζόμενους σε Αχαΐα, Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η ανάπτυξη του δικτύου της, υποστηρίζεται από 450 και πλέον αντιπροσώπους που καλύπτουν γεωγραφικά το σύνολο της χώρας, με όλα τα βοηθητικά μέσα πώλησης, όπως ψυγεία, ράφια καθώς και πλήρες διαφημιστικό υλικό.

Οι άνθρωποι και οι συνεργάτες της αποτελούν μια συμπαγής ομάδα, άρτια ειδικευμένων και έμπειρων στελεχών, με μεγάλη ποικιλία γνώσεων και δεξιοτήτων που κάνουν την εταιρεία να ξεχωρίζει στον κλάδο των αναψυκτικών και χυμών. Η Λουξ, έχοντας, λοιπόν, κατανοήσει την φιλοσοφία σχετικά με την καθοριστική λειτουργία του ανθρώπινου παράγοντα στο εσωτερικό της εξασφαλίζει την ικανοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού όσο και τη συνεχή βελτίωσή του κι έχει δημιουργήσει ένα σύγχρονο, εξελισσόμενο και ασφαλές εργασιακό περιβάλλον.

 

Η Λουξ ως παράγοντας ανάπτυξης

Χάρη στην επιτυχημένη διοίκηση της εταιρείας και των ορθών αποφάσεων που έχει πάρει τα τελευταία χρόνια, η Λουξ έχει καταφέρει να βρίσκεται στην 2η θέση στην αγορά των αναψυκτικών με γεύση, κερδίζοντας συνεχώς μερίδια αγοράς από τις δύο μεγάλες πολυεθνικές του κλάδου.

Το 2015 ο κύκλος εργασιών της εταιρίας ήταν 30 εκατ. παρουσιάζοντας άνοδο 5,0% ευρώ σε σχέση με το 2014 που ήταν 28,6 και τα μεικτά κέρδη το 2015 ανήλθαν σε 3.5 εκατ. ευρώ ενώ το 2014 ανήλθαν σε 3.1 εκατ. Ευρώ.

Συνολικά, την τελευταία οκταετία (2008 – 2015) η Λουξ αύξησε τις πωλήσεις της κατά 30%, ενώ έχει βελτιώσει τα μερίδιά της. Έχει ανέλθει στο 9,4% (σε όγκο, lt) και 10,2% (σε αξία, €) της αγοράς αναψυκτικών συνολικά, ενώ στην κατηγορία των αναψυκτικών με γεύση έχει κατακτήσει το 27,2% (σε όγκο, lt) και 30,5% (σε αξία, €) μεριδίων αγοράς, εδραιώνοντας τη θέση της ως το πιο δημοφιλές ελληνικό αναψυκτικό με γεύση της εγχώριας αγοράς (IRI, στοιχεία Αύγουστος 2016).
Επιπλέον, την τελευταία οκταετία η Λουξ υλοποίησε παραγωγικές επενδύσεις ύψους 20 εκατ. ευρώ, κάνοντας χρήση αποκλειστικά δικών της κεφαλαίων.
Ταυτόχρονα, οι τραπεζικές υποχρεώσεις της εταιρίας είναι μηδενικές, ενώ μηδενικός είναι και ο δανεισμός της, γεγονός που της δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στο υφιστάμενο χρηματοοικονομικό περιβάλλον.
Από το 2008 έχει αυξήσει τις θέσεις εργασίας κατά 30%. Παράλληλα, χρόνο με το χρόνο, οι σταθερά αυξανόμενες εξαγωγικές της επιδόσεις καθιστούν τη Λουξ ως έναν από τους πιο σημαντικούς πρεσβευτές των ελληνικών προϊόντων στις διεθνείς αγορές.

Τα εντυπωσιακά αυτά μεγέθη είναι αποτέλεσμα ενός μακρόπνοου σχεδιασμού και συνειδητών και εύστοχων επιχειρηματικών επιλογών. Με χρηστή και συνετή διαχείριση, με καθοριστικές πρωτοβουλίες, αλλά και με μια διαρκή δίψα για δημιουργικότητα, καινοτομίες και διακρίσεις, η Λουξ πρωτοστατεί ως παράγοντας ανάπτυξης και ευημερίας, αφήνοντας χρόνο με το χρόνο ένα θετικό αποτύπωμα και συνεισφέροντας ενεργά στην ελληνική οικονομία.